lørdag 2. januar 2016

Sy in the hoop med vinyl - See through cases

Det hører med til sannheten om min broderiverden at Embroidery Garden er en av mine favoritter når det gjelder In-The-Hoop design. Reen pønsker ut gode design og lager gode instruksjoner med mange bilder som gjør det lett å følge trinnene og "vips" er du ferdig.

Hun har også laget noen småvesker med glidelås og vinylfront slik at innholdet er synlig. Disse var ordentlig moro å lage og fine til ørepropper, mynter, smykker når du er på reise eller annet småtteri som du vil passe litt på! En tidligere kollega av meg kjørte meg fra stoffbutikk til stoffbutikk under et besøk i Chicago og jeg lagde et lite "reisesett" til henne som takk for hjelpen. To små "see through cases" og en kofferthåndtakholder med initialene hennes på:


Jeg har en niese som jobber i politiet og som ønsket seg en liten førstehjelpsveske til å ha med seg i bukselomma, og Embroidery Garden har også et design for dette - den er del av et designsett som heter "All purpose cases" - jeg byttet ut til norsk tekst og satte et "førstehjelpssymbol" på hver side istedet. Og for å matche politiuniformen sydde jeg på et refleksbånd nederst!


Niesen min har tidligere fått et pennal i "politistil" da hun gikk på Politihøyskolen - her er link til innlegget

3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Ha ha ja du, vips liksom.....litt tid tar de når en må lese bruksanvisningen men skikkelig lekker er de😀

pilletrilla sa...

Joda Lena - det er litt vips - følger man instruksjonene er det nesten umulig å gjøre feil :-)

sjoko sa...

Skikkelig fine, disse ��

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...